تاريخ : پنجشنبه 20 بهمن 1401 | 15:38 | نویسنده : وحید

رنگ و ظاهر حفاظ شاخ گوزنی

ممکن است با نصب یک نرده معمولی بر روی یک دیوار مسکونی که از داخل و بیرون به راحتی در دید عموم باشد.

به مثابه یک زندان به چشم بخورد و این منظره از لحاظ روحی و حسی، اثر بدی بر ساکنین بگذارد.

اما قیمت حفاظ شاخ گوزنی بسیار چشم نواز میباشد. با توجه به نوع رنگ آن می تواند بسیار قابل توجه و زیبا نیز به نظر برسد.

رنگ این نرده ها به صورت دستی و با قلم مو و … رنگ آمیزی نشده است و برای رنگ آمیزی آنها از روش کوره ای به صورت الکترواستاتیک استفاده شده است.

این روش از رنگ آمیزی موجب می شود که رنگ یکدست و به صورت کاملا کوره ای و پخته به نرده جذب شود.

به صورتی که دیگر در اثر رطوبت، اشعه های خورشیدی و باران کاملا مقاوم باشند. دچار پوسیدگی و یا زنگ زدگی نشود.

در این روش رنگ دیگر توسط پیستوله و یا قلم مو به نرده زده نمیشود.با روش الکترواستاتیک رنگ به تمام سطوح نرده نفوذ پیدا می کند.در کوره های مخصوص با درجه حرارت مخصوص پخته می شوند.

کاربری حفاظ دیوار

هر چه از نظر امنیت بیشتر روی حفاظ‌ها حساب می‌کنید، باید ارتفاع و پیچیدگی بیشتری به آن‌ها بدهید. پس اگر در یک محل امن در وسط شهر زندگی می‌کنید، دست شما باز است تا حفاظ‌هایی ساده مثل نرده روی دیوار را به کار ببرید؛ آن هم با تراکم پایین که هزینه‌های شما را بسیار کاهش می‌دهد.

اما اگر مثلاً خارج از شهر زندگی می‌کنید، از نرده های شاخ گوزنی یا نیزاری با تراکم بالا و ارتفاع بیشتر استفاده کنید تا خیالتان راحتتر باشد. البته حفاظ‌های سنگین زیرکاری محکمتری هم لازم دارند. حفاظ‌ها هم مثل بقیه بخش‌های ساختمان کاربری‌های مختلفی می‌توانند داشته باشند. یکی از این کاربری‌ها، زیبا کردن ساختمان است. پس به ظاهر حفاظ‌هایی که همین جا به شما معرفی می‌کنیم هم دقت کنید. خودتان باسلیقه‍ترین فرد برای انتخاب حفاظتان هستید.

دلایل اهمیت استفاده از حفاظ پنجره و بالکن

امروزه اکثر منازل مسکونی به صورت آپارتمانی هستند و افرادی که در طبقات بالا زندگی می‌کنند چندان نگرانی برای ورود سارقین از طریق پنجره و بالکن ندارند، اما نصب قیمت نرده آهنی حفاظ پنجره و بالکن برای افرادی که در طبقات پایین زندگی می‌کنند کاملاً ضروری خواهد بود. جالب است بدانید که در ۸۰ درصد موارد دزدان از طریق پنجره یا بالکن وارد منازل مختلف شده و باعث ضرر و زیان‌های مالی یا حتی جانی می‌شوند.

از نظر بسیاری از افراد، خانه به‌عنوان امن‌ترین نقطه جهان در نظر گرفته می‌شود. اما تصور کنید که کوچک‌ترین دزدی از منزل شما اتفاق بیفتد. در چنین شرایطی حتی اگر چیزی از منزل‌تان کم نشود نمی‌توانید به آسودگی زندگی کنید و احساس امنیت پیشین را داشته باشید! در واقع امنیت شما مهم‌ترین چیزی است که سارقان می‌دزدند. بنابراین بهتر است تا پیش از ورود به منزل جدید حتماً به فکر حفاظی مناسب برای پنجره‌ها، بالکن و درب‌های منزلتان باشید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 99
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 | 16:25 | نویسنده : وحید

مزایای درب آکاردئونی نسبت به درب ضد سرقت


حفاظ آکاردئونی از تعداد زیادی مفصل یا پرچ تشکیل شده است، این قسمت‌ها باعث شده تا حفاظ بتواند انعطاف پذیر بصورت کشویی یا کرکره‌ای باشد و حالت آکاردئونی را داشته باشد. اما این مفاصل با پرچ‌های فولادی نمره 5 بهم محکم شده‌اند. این نوع پرچ‌ها درست است که از جنس فولاد هستند اما ظرفیتی دارند. معمولا دزدان با خود دیلم و قلم می‌برند، اما ممکن است کسی فرصت آن را داشته باشد که با بردن دریل به باز کردن حفاظ آکاردئون بپردازد. برای این کار تنها کافیست تا حفاظ را بصورت پرچ مخفی خرید. در این نوع طرح یک تسمه اضافه بروی تسمه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی کار شده تا دزدان به راحتی نتوانند پرچ ها را از هم جدا کنند. و کمتر قابل دیدن است. شما میتوانید با صرف هزینه ای کم محیط کاری و یا خانه ی خود را امین کنید تا دیگر نگران ورود سارقین نباشید.

انواع درب آکاردئونی از نظر نحوه ساخت


درب آکاردئونی را از نظر نحوه ساخت می‌توان به این شکل تقسیم‌بندی کرد:

درب آکاردئون ساده: در این نوع درب از تسمه‌های ۲۰ در ۵ سانتی‌متر استفاده می‌شود.
درب آکاردئون دوجداره: در این درب تسمه‌های ایستاده در داخل کلاف درب آکاردئونی به صورت دولایه و از طریق جوشکاری به یکدیگر متصل می‌شوند.
درب آکاردئونی دوبل: در درب دوبل برای محافظت میخ پرچ‌ها، یک تسمه اضافه روی پرچ درب اکاردئونی قرار می‌گیرد و هیچ راه نفوذی برای سارقین در این مدل وجود ندارد.
درب آکاردئونی ایتالیایی: در مدل ایتالیایی تعداد تسمه‌های مورب داخل کلاف درب زیاد است.
درب آکاردئونی پیچی: این درب تقریبا ۴۵ کیلوگرم وزن داشته و استقامت آن از ناحیه وسط حفاظ ارتقا پیدا کرده است.
ساخت حفاظ درب آکاردئونی تنها محدود به نوع آهنی آن نیست و از جنس‌هایی مانند ام‌دی‌اف و پی‌وی‌سی نیز ساخته می‌شود. اما درب‌های آهنی به دلیل مقاومت و استحکام بالا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع حفاظ‌ها طرح‌های مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به درب ۳ گل، درب ۴ گل، درب ۵ یا تمام گل اشاره کرد. منظور از گل تعداد ۲ ردیف لوزی افقی ممتد روی حفاظ درب است.

ویژگی‌های درب آکاردئونی استاندارد 


حفاظ آکاردئون معمولا دارای ویژگی‌های استانداردی است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود. این حفاظ‌ها نیاز به قفل استانداردی دارند که به صورت آشکار مانند قفل‌های کتابی یا به صورت مخفی و توکار داخل خود درب نصب می‌شوند.

از ویژگی‌های استاندارد آکاردئونی درب ضد سرقت می‌توان به وزن ۳۰-۸۰ کیلوگرمی هر مترمربع با توجه به مدل و استحکام آن اشاره کرد.
درب آکاردئونی عموما دارای مقاطع کناری با ابعاد ۵۰ در ۳۰ سانتی‌متر است.
ابعاد مقطع ریلی درب آکاردئونی استاندارد ۵۰ در ۵۰ سانتی‌متر بوده و قسمت ریلی آن روان و باکیفیت است.
این نوع درب پیچ و اتصالات مرغوب و کمربند ایمنی دارد.
در ساخت آن از جوش SMAW استفاده شده است.
قفل مرغوب، محکم و ایمن دارد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 112
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1401 | 19:12 | نویسنده : وحید

مناسب ترین فروشنده معتبر نرده شاخ گوزنی 

برای اینکه بتوانید نمونه های باکیفیت حفاظ را انتخاب کنید، ابتدا باید از اصالت فروشنده و کیفیت محصولات آن اطمینان کافی را به دست آورید. ما در ساخت محصولات خود از فولاد با دوام استفاده می کنیم که بهترین کیفیت را در بازار ارائه می دهد. فولاد اصل نه تنها به دلیل ظاهر زیبای خود، بلکه به علت دوام استثنایی خود شناخته شده است. به دلیل این ویژگی ها، مشتریان ما نرده های ساخته شده از این ماده را انتخاب می کنند. البته ویژگی هایی مانند چکش خواری آن نیز بسیار حائز اهمیت است. این خاصیت در ساخت حفاظ شاخ گوزنی که به عنوان عناصر زیبایی شناخته می شوند، مهم است. فولاد باکیفیت علیرغم انعطاف پذیری، در برابر دماهای بالا، چه در زمان تولید و چه در زمان استفاده بسیار مقاوم است. وقتی نوبت به جوشکاری می رسد، به لطف متریال باکیفیت، هیچ مشکلی در این فرآیند به وجود نمی آید.


استفاده از حفاظ آهنی پنجره مدرن

استفاده از حفاظ آهنی پنجره مدرن به دلایل مختلفی انجام می‌شود. این مسئله بستگی به محل استفاده حفاظ و نوع آن دارد. به عنوان مثال حفاظ یا نرده پنجره گاهی برای افزایش امنیت و پیشگیری از ورود سارقین و … به خانه نصب می‌شود. البته گاهی ممکن است بعضی پنجره ها در طبقه های بالا دارای نرده باشند. در چنین شرایطی علاوه بر سدی برای پیشگیری از ورود دیگران، نرده در حفظ امنیت ساکنین خانه به ویژه کودکان خردسال نقش ایفا می‌کند. یکی دیگر از مهمترین مزایای حفاظ تراس و نرده های پنجره مراقبت، حفظ سلامت و امنیت کودکان و حیوانات خانگی شما است. سقوط کودکان از پنجره و فرار کردن حیوانات خانگی یکی از شایعترین مشکلات پنجره های بدون حفاظ است. با استفاده از حفاظ پنجره با خیال راحت پنجره ها را باز کنید و نگران سلامت و امنیت کودکان و پت های خانگیتان نباشید. استفاده از انواع نرده های پنجره باعث می‌شود تا شما خاطرتان برای ترک خانه آسوده تر شود.


امنیت بالای حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی از جمله حفاظ هایی است که برای ساختمان ها و شرکت ها بسیار مناسب هست حتی برای مغازه ها نیز گزینه مناسبی است که این حفاظ کشویی دارای ضریب امنیت بالایی است. و اینکه برای نصب روی هر در هیچ مشکلی وجود ندارد و بستگی به جنس درب ندارد. شاید بگویید که حفاظ آکاردئونی دارای امنیت کافی نیست و تنها با یک دیلم و جک قابل نفوذ می شود ولی اینطور نیست اپر از درب آکاردئونی با تراکم بالا استفاده می کنید و یا اینکه از تسمه دوبل استفاده می کنید نباید نگران ورود سارقین به خانه‌تان باشید.
علت نام گذاری این حفاظ به خاطر این است که شبیه به ساز آکاردئون است و در یک راستا باز و بسته می شود و درب آکاردئونی باید با اندازه دقیق چهار چوب ساخته شود که هیچ مشکلی برای نصب و استفاده وجود نداشته باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 125
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 | 15:38 | نویسنده : وحید

آیا مزایای استفاده از حفاظ پنجره به معایب آن می‌ارزد؟

جواب محکم و قطعی ما به این سوال شما کاملا مثبت است. استفاده از حفاظ پنجره علاوه بر امنیت بالایی که برای انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری ایجاد می‌کند مزایای بسیار دیگری نیز دارد که این مزایای مفید و ارزشمند باعث می‌شود به راحتی از معایب کوچک و حل شدنی آن چشم‌پوشی کنید و در اولین فرصت نرده‌های پنجره‌تان را انتخاب و نصب کنید. در ادامه مقاله با این مزایا بیشتر آشنا خواهید شد.


بالا بردن امنیت ساختمان با استفاده از حفاظ پنجره

امنیت ساختمان را می‌توان علاوه بر استفاده از درب فلزی محکم، دزدگیر و نرده‌های آهنی درب ساختمان با کمک حفاظ‌های پنجره بسیار بالا برد. طبق آمارهای رسمی ورود اغلب سارقین از پنجره‌های ساختمان به داخل خانه صورت می‌گیرد. بنابراین حفظ و بالابردن امنیت پنجره‌های ورودی ساختمان با استفاده از حفاظ‌های متفاوت و نرده‌های آهنی و فلزی بهترین پیشگیری برای ورود سارقین به داخل منزل است.
اگر در محله‌ای زندگی می‌کنید که آمار سرقت در این محله بالا است و یا طرح و مدل ساختمان به‌ گونه‌ای است که پنجره‌ها کاملا قابل دسترسی از خیابان و کوچه مجاور هستند بهتر است برای حفظ امنیت بیشتر از نرده‌های سر تا سری و آهنی مقاوم برای حفاظ پنجره‌ها استفاده کنید. استفاده از قفل‌های کوچک برای حفاظ‌های پنجره راه ورود به ساختمان از طریق پنجره را تقریبا غیر ممکن می‌کنند.


گروه صنعتی حفاظ سازه تولید کننده انواع حفاظ شاخ گوزنی در تهران میباشد

شاخ گوزنی از مرغوب ترین میل گرد های آهنی تولید میشود که برای انواع حفاظ های ساختمانی و دیوار ها مورد استفاده قرار میگیرد شاخ گوزنی های تولیدی در مدل های مختلف شاخ گوزنی بوته ای حفاظ شاخ گوزنی نیزار شاخ گوزنی ابشاری و… تولید میشوند که برای ساختمان ها و دیوارها با ارتفاع و سازه های مختلف استفاده می شود یکی از مزایای استفاده از شاخ گوزنی برای جلوگیری از ورود حیوانات و دزد ها می باشد شاخ گوزنی های تولید شده که برای ساختمان های مورد استفاده قرار می‌گیرد از میلگردهای سایز ۱۰ تولید میشود رنگ آمیزی این شاخ گوزنی ها به دو صورت استخری و الکتروستاتیک (رنگ کوره ای )انجام می شود



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 143
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 26 شهريور 1401 | 15:37 | نویسنده : وحید

خرید حفاظ درب ضد سرقت

حفاظ درب آپارتمان ضد سرقت با توجه به اینکه به چارچوب درب جوش داده میشوند، در صورتی که توسط افراد ماهر نصب شوند و به خوبی درز گیری شوند به نحوی که مکای برای اهرم انداختن و شکستن آن ها وحود نداشته باشد، در حالتی که درب بسته باشد، نمیتوان آن را شکست و وارد منزل شد. درب های آکاردئونی توسط یک قفل آویز و یا کتابی قابل قفل کردن هستند. البته نوع قفلی که استفاده میکنید هم اهمیت بالایی دارد. باید بهترین نوع قفل را خریداری و استفاده کنید.

آهن ایرانیان سازنده حفاظ درب ضد سرقت با قیمت مناسب در کرج و تهران میباشد و تولید کننده محافظ درب ضد سرقت آکاردئونی با بهترین متریال از جمله تسمه ۵ فابریک و رنگ کوره ای و لولا های ۳ پارچه . تولید انواع درب محافظ آکاردئونی ضد سرقت و آماده ارسال حفاظ آکاردئونی درب به تمام نقاط کشور میباشد . درب آکاردئونی یکی از محبوب ترین حفاظ های متحرک پشت درب و پنجره محسوب می شود زیرا حفاظ بازشو آکاردئونی علاوه بر قیمت مناسب نرده حفاظ های آکاردئونی ، میتوان آن را آخرین سد ورودی برای فرد غیر مجازی که وارد ساختمان شده است، دانست.

امنیت نرده حفاظ پنجره

تقویت شیشه‌ها: از شیشه‌های چند لایه استفاده کنید. این شیشه‌ها از نمونه‌های سنتی خود محکم‌تر هستند و به سادگی نمی‌شکنند. شیشه‌های لمینت دارای یک لایه وینیل بین دو لایه معمولی شیشه هستند و از ضریب امنیت بالایی برخوردارند.
حفاظ پنجره: میله‌های محافظ پنجره اغلب از جنس آهن و آلومینیوم هستند و می‌توانید آن را در مدل‌های مختلف تهیه کنید. این ایده نسبت به شیشه‌های تقویت شده از امنیت بالاتری برخوردار است و عملا راه نفوذ سارقین را مسدود کرده و آن‌ها را با مانعی جدی مواجه می‌کند.
آلارم پنجره: آلارم‌های پنجره را می‌توان نوعی دزگیر دانست که در صورت باز شدن و یا شکسته شدن شیشه پنجره با صدایی بلند هشدار می‌دهند و همین امر باعث فرار سارقین احتمالی خواهد شد. حسگرهای درب و پنجره یکی دیگر از انواع این آلارم‌ها هستند.
قفل‌های ضد سرقت: قفل‌های معمولی پنجره‌ها اغلب از ایمنی کمی برخوردارند. شما می‌توانید انواع قفل‌های ضد سرقت مخصوص پنجره تهیه کرده و آن را روی پنجره‌های خانه‌تان نصب کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 148
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 | 18:39 | نویسنده : وحید

درب باغ در جدیدترین مدل ها با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت

اولین چیزی که در هنگام ورود به باغ جلب توجه می کند درب باغ و ویلا می باشد . به همین خاطر می توان به جرات گفت انتخاب درب باغ مناسب از نکات مهمی است که برای تهیه درب باید در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه اکثرا باغ ها در جایی خارج از محیط شهر هستند به همین خاطر برای آنکه باغ دارای امنیت بالایی باشد باید درب باغ را از جنسی ایمن و محکم انتخاب کرد تا علاوه بر ایمنی برای محوطه باغ ، دارای زیبایی چشمگیری باشد که در زیبایی جلوه ساختمان موثر است . پس می توان گفت بهترین انتخاب برای خرید مناسب یک درب باغ دو موضوع حائز اهمیت می باشد ، امنیت و زیبایی که در ساختمان و معماری باغ نقش بسزایی دارد.

قیمت حفاظ فرفورژه ۱۴۰۱ (خرید نرده حفاظ فرفورژه پنجره)

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه: حفاظ های فرفورژه تشکیل شده از گل نردهایی از جنس چدنی و در بعضی مواقع آلومینیومی می باشد و همچنین با چهار پهلو های فرفورژه می توانند در اشکال مختلف و گوناگونی مثلا شکل یک درخت یا هر شکلی که قابل طراحی و اجرا باشد ساخته شوند. نرده پنجره فرفورژه هم  بسیار مقاوم و مستحکم همانند حفاظ پنجره ساده باشد.  در این مقاله از سایت آهن ایرانیان قصد داریم درباره قیمت، متریال و ویژگی های حفاظ های فرفروژه صحبت کنیم. نرده های حفاظ پنجره در ساختمان های مدرن و امروزی همیشه از مدل فرفورژه ساخته می شود چرا که کاربرد این متریال و مواد در ساختمان ها بسیار بیشتر است.

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی با توجه به جنس آن ها و البته کیفیت میتواند متفاوت باشد. اگر قصد استفاده از این درها را دارید. متناسب با ویژگی های مختلف قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی میتواند از 200 هزار تومان شروع شده، و به 2 میلیون تومان هم برسد. اما قطعا ارزش هزینه ایی که میشود را خواهد داشت.(قیمت روز 22 شهریور 1401) چرا که با امنیت بالایی که حفاظ آکاردئونی ارائه می کند. مانع از سوء استفاده از حریم شخصی شما خواهد شد.
با خرید محافظ درب آپارتمان از صنایع فلزی سندون میتوانید علاوه بر افزایش زیبایی ورودی های خود از امنیت کامل درب ها و همچنین کیفیت آن ها مطمئن باشید. قیمت درب های آکاردئونی فلزی بر اساس متر مربع وطرح های مختلف محاسبه میشود. که این طرح ها بر اثاث سلیقه مشتری متغیر است. تنها دانستن ابعاد و مساحت و انتخاب طرح دلخواه برای تعیین قیمت حفاظ درب آپارتمان کافی است. اما اندازه گیری دقیق نیازمند تجربه و مهارت است.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 159
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 | 18:38 | نویسنده : وحید

قیمت نرده حفاظ پنجره در تهران

نرده پنجره فرفورژه علاوه بر ایمنی، استحکام و ظاهر زیبا، قیمت نرده پنجره فرفورژه متری بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هم دارد. نرده ها و حفاظ  پنجره فرفورژه با استفاده از برش لیزر تولید می شوند.قیمت انواع حفاظ پنجره با طرح فرفورژه پس از اندازه گیری ابعاد و طول و عرض پنجره به طور شفاف و واضح بیان و اعلام می شود. البته که اندازه پنجره تاثیر زیادی در تخمین قیمت نهایی دارد ولی مهمترین عامل تعیین قیمت جنس سازه است. هر چه پروفیل فرفورژه تراکم بیشتری داشته باشد، وزن سازه هم بیشتر شده و قیمت بالاتر می رود.مورد بعدی در تعیین محدوده قیمت طرح حفاظ پنجره است. برای مثال گل های سنگین با تراکم بالا، نیاز به متریال بیشتری دارند و از سویی کارهای پیچیده با ظرافت های زیاد، دستمزد و هزینه ساخت را بیشتر می کند. بالا رفتن قیمت حفاظ پنجره ارتباط مستقیم با این سه عامل مطرح شده دارد.

حفاظ نرده آهنی روی دیوار توضیحات تکمیلی:

یکی از بهترین حفاظهایی که معمولاً روی دیوارها از آن استفاده میشود حفاظ نرده آهنی روی دیوار است. حفاظ نرده آهنی روی دیوار در ارتفاعی بین ۵۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر در بازار وجود دارد و معمولاً بر روی دیوار‌‌‌‌های دور حیاط ساختمان کار گذاشته میشود.
به دلیل جنس فولاد و نوک‌‌‌‌های تیز و برنده و همچنین شاخک‌‌‌‌های درهمتنیده و نامنظم مانند شاخ گوزن، عبور افراد را غیرممکن ساخته و به امنیت منزل می افزاید. حفاظ‌‌‌‌های دیگری مانند حفاظ نرده آهنی روی دیوار که به صورت ثابت و میل‌‌‌‌های وجود دارند که سبب امنیت بیشتر شده و علاوه بر این نرده آهنی روی دیوار نیز در بحث لوازم حفاظتی منزل پرکاربرد است.
حفاظ‌‌‌‌های دیگری مانند حفاظ نرده آهنی روی دیوار ای یا حفاظ آلومینیومی نیز برای دیوارهایی با ارتفاع کم وجود دارد که ممکن است زیبایی بیشتری داشته باشند.
اما ازلحاظ ایمنی، قدرت و کارایی حفظ شاخ گوزنی را ندارند. نرده آهنی روی دیوار باقابلیت رنگپذیری که دارد قابلیت ست شدن با تمام نما‌‌‌‌های متفاوت ساختمان را داشته تا در کنار تأمین امنیت زیبایی خانه را افزایش دهد.

مزایای استفاده از حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی دارای مزیت‌های بسیار زیادی است به این صورت که از اصلی‌ترین مزایای این حفاظ‌ها به دلیل شاخه‌های تیز زیادی که به صورت در هم تنیده دارد موجب می‌شود درصد عبور را بسیار کاهش میدهند. از دیگر مزیت‌های استفاده از قیمت حفاظ شاخ گوزنی به دلیل امکان افزایش شاخه‌های تیز و طراحی منحصر به فردی که دارد و در انواع ارتفاع‌های متعدد و عرض‌های مناسب می‌تواند به صورت کامل سطح دیوار را کاملا پوشش دهد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 160
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 | 15:43 | نویسنده : وحید

حفاظ پنجره آهنی سفارشی

خواه خانه باشد یا تجارت - حفاظ پنجره آهنی سفارشی می تواند در عین امنیت بیشتر فضای بیرونی فضای شما را متحول کند! حفاظ های پنجره نباید زشت باشند! ما می‌توانیم چیزی واقعاً هنری بسازیم و می‌توانیم آن را در داخل یا خارج نصب کنیم – به هر سلیقه شما ممکن است. پنجره فرفورژه سفارشی به سبک سنتی با یک دریچه مشکی ساتن رنگ آمیزی شده با عناصر مستقیم برای یک ملک مسکونی در تهران. آهن فرفورژه حفاظ پنجره سبک آرت دکو با رنگ مشکی ساتن با عناصر خط شکسته برای یک ملک مسکونی در شهر قدیمی ری. مشتری خواهان امنیت و ایمنی بود، با این حال آنها خواهان شعله ور شدن هنری در طراحی بودند. نرده های پنجره ای آهنی پاسخی برای باز گذاشتن پنجره ها در عین ایمن نگه داشتن خانه شما هستند. حفاظ آهنی پنجره شش طرح استاندارد را ارائه می دهند .

خرید حفاظ شاخ گوزنی ارزان در تهران و کرج

فروشگاه حفاظ سازه در آذر ۱۳۹۲ با درک سریع وصحیح از نیاز روز مردم در زمینه ایمن‌سازی و زیبا‌سازی ساختمان‌ها، شروع به تولید، فروش و ارسال انواع حفاظ‌های حفاظ شاخ گوزنی با قیمت ارزان و ارسال مستقیم از درب کارخانه تهران (جهت پروژه‌های اجرایی تهران، کرج، و شهر‌های اطراف، بصورت مقرون بصرفه واقتصادی) نمود.
در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ این مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی جهت ارسال ارزان برای هم استانی‌های تهرانی و استان‌های اطراف آن شروع به دپوی عظیم شاخ گوزنی از تولیدی ۳ سهام دار خود نموده است. این دپو در فضای بالغ بر ۶۰۰ متر مربع در طبقه بالای فروشگاه بصورت سرپوشیده جهت ارسال سریع و ارزان از دو نقطه کشور (یعنی ارسال از کاخانه تهران و ارسال از دفتر تهران واقع در بازار آهن شاد آباد) می‌باشد. لازم به ذکر است که دپوی خالص شاخ گوزنی این مجموعه در بازار آهن در حال حاضر به بالای ۱۸۰۰ متر حفاظ قابل ارسال افزایش یافته است.

حفاظ درب در بازار تهران

حفاظ آکاردئونی معمولاً از تیغه‌هایی که به صورت مورب روی هم قرار گرفته‌اند ساخته می‌شود. این درب‌ها در زمان استفاده باز می‌شوند و به عنوان یک محافظ قدرتمند کار خود را آغاز می‌کنند و پس از استفاده، تیغه‌ها به صورت کشویی روی هم جمع می‌شوند تا فضای بسیار محدودی بگیرند. از این رو گاهی به این محصول، درب تاشو هم گفته می‌شود.

جمع‌شدن درب باعث می‌شود از یک سو فضای بسیار کمی را اشغال کند و از سوی دیگر مانع رفت‌و‌آمد آسان هم نشود. همچنین جمع شدن این حفاظ موجب حفظ زیبایی فضا در هنگام استفاده نکردن از آن  است.

این تیغه‌ها با استفاده از یک شیوه اتصال به نام پَرچ‌کاری به هم متصل می شوند که بسیار محکم و قابل اعتماد است.
 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 164
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 | 15:43 | نویسنده : وحید

رنگ حفاظ آکاردئونی آهنی

انتخاب رنگ درب آکاردئونی کاملاً به فضایی که در آن نصب می‌شود بستگی دارد و مطابق سلیقه شما است.
رنگ‌آمیزی این درب از یک سو باعث می‌شود تا جلوی خوردگی آن گرفته شود و عمر مفید آن بسیار طولانی شود و از سوی دیگر زیبایی آن را دوچندان می‌کند. ضمن این که رنگ‌آمیزی کمک می‌کند تا درب با دیگر اجزای ساختمان هماهنگ شود.
در بین رنگ‌های قابل استفاده برای این محصول، برخی رنگ‌ها محبوبیت بیشتری دارند و مشتریان ترجیح می‌دهند تا از این رنگ‌ها برای حفاظ خود استفاده کنند.
رنگ‌‌های مشکی، مشکی مسی، قهوه‌‌ای سوخته، سفید و سفید نقره‌‌ای ازجمله رنگ‌ های پرطرفدار است.

آردواز نمایی زیبا به ساختمان شما خواهد داد

آردواز – در واقع اینطور گفته می شود که شما میتوانید از آردواز برای زیباتر شدن نمای ساختمان خود استفاده کنید.
شما در این بخش قادر خواهید بود که از کنیتکس استفاده کنید تا رنگ رویه سیمانی را تغییر دهید.
دقت داشته باشید که در این حال نمای کنیتکس برای رنگ دهی و زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
شاید بتوان به طور کل اینگونه گفت که اگر در زمان های قدیم از این نوع مصالح به وفور استفاده می شد، امروزه هم استفاده از این نوع پوشش ها در واقع به عنوان یک نمای زیبا برای ساختمان شماست و میتوانید در عین اینکه امنیت ساختمان خود را افزایش دهید قادر خواهید بود. که هرآنچه که نیاز است را در زمینه زیبایی برای ساختمان خود فراهم کنید.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

در بین تولید کننده‌گان حفاظ ساختمان بیشترین محصولی که با احتساب وزن فروخته می‌شود حفاظ سر نیزه ای است که قیمت حفاظ سرنیزه ای با توجه با اینکه از پروفیل و چهار سو ساخته می‌شود از سایر حفاظ های تولید شده بیشتر خواهد شد. در ساخت حفاظ های دیگر مانند حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار نیز این مورد صادق است. متاسفانه بیشترین موارد سو ء استفاده هنگامی ایجاد می‌شود که یک کالای ساخته شده مواد اولیه آن را به کیلو خریداری کرده و به صورت متر طول یا متر مربع فروخته شود که این مسئله سبب می‌شود که کاهش وزن محافظ فلزی روی دیوار سود بیشتری را نصیب تولید کننده می‌کند.

در مورد حفاظ ساختمان که همان طور که از قبل گفتم مشخص نیست چه کسی این نرده فلزی را تولید کرده و بر حسب متراژ فروخته و گذشت زمان متری فروختن این محصول را تثبیت کرده باید با اطلاع رسانی صحیح و نوشتن مقالات مرتبط به این مورد بتوانیم زمینه فروش کیلویی نرده حفاظ های دیگر را مانند حفاظ نیزه ای فراهم کنیم. از دیگر موارد موثر در تاثیر میل گرد بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی استفاده بیشتر از میل گرد در حفاظ بوته ای است.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 151
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 | 15:42 | نویسنده : وحید

کیفیت محافظ پنجره ساده به چه صورت است ؟

میشه گفت اصلی ترین عاملی که باعث می شود حفاظ آهنی ساده پنجره طرفداران زیادی داشته باشد این است که این نوع محصولات معمولا دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند . اولین قسمتی که یک خریدار به آن دقت می کند نیز همین کیفیت است . در اصل اگر نیاز مشتری توسط این مدل نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجیحشان استفاده از نرده پنجره آهنی و حتی استیل باشد. البته با افزایش استفاده از حفاظ پنجره ساده و شیک در سال های اخیر نشان می دهد. که این محصولات شانس بالایی را برای انتخاب داشته اند و کیفیت آن ها نیز تایید شده که توانسته است تا اینجا پیشروی کنند و جای خود را در میان محصولات مختلف باز کنند.

تعیین قیمت درب آکاردئونی

۱- ابعاد در: هر چه در جمع‌وجورتر بوده و طول و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود. هر چه طول و عرض درب کمتر باشد، قیمت محصول هم کاهش پیدا خواهد کرد.

اندازه درب‌های آکاردئونی استاندارد چندان مشخصی ندارد، ولی بیشتر در بازه ۲ تا ۳ متر مربع است. امروز درب‌های ضدسرقت با اندازه ۲۱۰ در ۱۱۰ تولید و عرضه می‌شوند و از این رو درب ‌ها هم در اندازه‌هایی نزدیک به این اعداد ساخته می‌شوند.

۲- قفل توکار: قرار دادن قفل توکار هم قیمت حفاظ آکاردئون را بالا می‌برد.

۳- طرح در: نوع طرح حفاظ درب هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود. هر چه حفاظ طرح پیچیده‌تری داشته باشد، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. طرح‌های ساده‌تر قیمت مناسب‌تری را در پی دارند.

۴- تراکم در: هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب‌ها بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب است. هر چه تیغه‌های درب ضد سرقت بیشتر باشد، این تیغه‌ها به هم نزدیک‌تر شده و امنیت بیشتری را فراهم می‌کند؛ اما از سوی دیگر این کار باعث افزایش فولاد مورد نیاز و در نتیجه بالا رفتن قیمت محصول خواهد شد.

طریقه قیمت گزاری روی حفاظ دیوار

در مشاوراتی که من خودم شخصا به خریداران ارائه مید‌هم اکثر خریداران از فاصله قیمت حفاظ شاخ گوزنی و قیمت حفاظ بوته ای تعجب کرده و دلیل آن را می‌پرسند که به نظر من تا وقتی که هر دو محصول را از نزدیک نبینند نمی‌توانند این اختلاف قیمت را قبول کنند. در نرده حفاظ فلزی روی دیوار از نوع بوته ای یا پر تراکم متراژ مصرفی از ۹۰ یا ۱۰۰ متر به حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ متر میرسد این افزایش در راستای بیشتر شدن عرض حفاظ ساختمان و بالا رفتن امنیت صورت می‌گیرد که اگر حدود ۵۰ درصد مواد اولیه بیشتری را در ساخت حفاظ ساختمان میبایست مصرف کرد. این نوع از نرده حفاظ روی دیوار هم برای بالا بردن ضریب ایمنی تولید می‌شود و هم در نمای ساختمان اثر مثبت می‌گذارد.

آنچه که دراین مقاله به صورت مختصر برایتان توضیح دادیم این بود که تقریبا به غیر از دستمزد بیشترین تاثیر را میله گرد در ساخت نرده حفاظ دارد بنا براین این روش که حفاظ ساختمان برحسب متر طول فروخته می‌شود شاید محل اشکال داشته باشد که افراد سود جو به راحتی از این موقعیت استفاده کرده و با دادن مشخصات هم سان با شرکت های معتبر و قیمت پایین تر نسبت به جذب مشتری بیشتر اقدام کرده و از مشاوران شان هم از این اختلاف صحبتی به میان نمی‌آورند. آنچه که در این نوشته بیشتر باید به آن اشاره می‌شد تاثیر مستقیم سایز و متراژ مصرفی در ساخت محافظ فلزی روی دیوار است. این عامل تا حدی مهم است که حتما در بخش های دیگر بیشتر به این امر خواهیم پرداخت.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 144
برچسب ها :